12 Şubat 2011 Cumartesi

123 Tane Arama Motorundan Backlink Al


Bütün sitelerimi ekledim paylaşmadan duramadım arkadaşlar

Sitelerimizi backlink almak için ayrı ayrı yerlere eklemeliyizde baya uğraşıp emek ve zaman harcıyoruz hepimiz, bunun kolay yolları var illaki, zaman zaman karşımıza çıksada daha sonra kaybetmemek için burada paylaşıyorum

Hem aradığımda kolayca buluyorum, hem tavsiyede bulunacağım zaman bir linkle yönlendirme yapabiliyorum, hemde sizlerle paylaşıyorum, ondan sonrada yorumlarınızı okuyarak faydalandığınızı görmekten mutluluk duyuyorum dermişim :)

Siteye gitmek için resme tıklayın


Site adresinizi ve email adresinizi yazın
Bi sefere mahsus bütün kutucukları işaretleyin
-submit my site- tıklayın ve bikaç saniye bekleyin

Backlinke ihtiyacınız varsa bu yazımda işinize yarayacak


LİNK EKLE, REKLAM YAP

Facebooktaki link ekle reklam yap sayfamızı beğenerek paylaşımlarda bulunabilir, adı üstünde link ekleyip reklam yapabilirsiniz

3 yorum: