7 Şubat 2011 Pazartesi

Önyargılar


ÖNYARGILAR...

İnternetten para kazanmakla alakalı ne kadar bilgi, deneyim, eğitim seti, programı varsa paylaşıyoruz, böyle bir imkan var gelin sizde değerlendirin diye basbasbağırıyoruz, ancak hala şüphe duyanlar olduğu gibi dahası önyargıyla yaklaşanlar yokmu, işte onlar bu nimetten faydalanamadıkları gibi birde girişimci olmaya niyetlenen arkadaşların kafalarını karıştırıyorlar, sanki iki kuruş sermaye yatırıpta sıfırı tüketecekmişcesine abartarak...

SIFIR SERMAYE İLE NETTEN KAZAN...

Geçen gün bitanesi fena canımı sıktı, bi forumdaydım yapıcı oliyim dedim bulaşmadım, diyoki: 'Sıfır sermaye ile kazan diyorsun siten paralı ürünlerle dolu'
Ben herkese hitabediyorum arkadaşım, sen profesyönel website satınalma, ücretsiz blog aç, o sana kalmış, xticaret üyeliği ücretliyse, plimusla, clickbankersle çalış, 70 tl'lik eğitim seti pahalıysa, 300-500 reklam parası öde anlarsın...
Adam 1000 tl'den fazla bonusu olan 70 tl'lik Teobook'a çamur atıyo 'gel yarısını ben karşılayayım' dedim tozoldu, kimbilir hangi kuyruk acısı için karalama yapıyor, mesele oda değil konuya yabancı arkadaşlarıda soğutuyor, tabi bizde üstüne düşmüyoruz, sıfır sermaye ile kazanmak isteyen gelir, kaybedecek tek kuruşunuz yok...

TEKKEYİ BEKLEYEN CORBAYI İCER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder